Mijn Secret Santa pakje

Gisterenmiddag, vlak voor we naar vrienden vertrokken, stelde Huisgenoot vast dat hij vrijdagavond vergat de brievenbus (die in de voortuin staat) leeg te maken en zo ontdekte ik dus dat mijn secret santa pakje eigenlijk al was toegekomen.
Misschien maar goed ook, want aangezien het de bedoeling was dat de pakjes vandaag zouden toekomen, wilde ik het braaf ook maar vandaag open doen en en ik heb zelfs nu mijn nieuwsgierigheid maar amper tot middernacht kunnen bedwingen.

En toen vond ik dit:

Patsy speelde in op mijn liefde voor dieren en vlinders in het bijzonder. Het vogeltje en de vlinders gaan een ereplaatsje krijgen aan mijn kerstkaartjeswaslijn bij gebrek aan kerstboom om ze in te hangen (van een echte ga ik niezen en een valse is geen echte, hé). Daarnaast nog een schattig kaarsje en een knuffelig sleutelhangertje (dat meteen de sleutelhanger die nu aan mijn autosleutel hangt kan vervangen).
Dit alles werd begeleid door een superschattig kerstkaartje met een heel lief tekstje.

Ik vind het echt prachtig en kan alleen maar hopen dat degene voor wie ik een cadeautje samenstelde er even blij mee is!

4 thoughts on “Mijn Secret Santa pakje

  1. Patsy zegt:

    Hè, verdorie, geen Kerstboom…Nu ja de spulletjes kunnen zoals je zegt ook je interieur opfleuren😉 Ben blij dat je er blij mee bent en ik hoop dat je katjes er niet met het vogeltje vandoor gaan :-))

  2. […] Het pakje dat ik in elkaar stak was bestemd voor Zomermaan. […]

  3. Dulcera zegt:

    Hallo “secret Santa”!
    Gisteren mocht ik een (toch wel grote) doos gaan ophalen, en was ik heel benieuwd wat er zou inzitten.
    En je hebt recht in de roos geschoten!
    Dus heel erg bedankt, ik ben super blij met mijn kadootje, dank je wel!
    xxx
    Dulcera

    • zomermaantje zegt:

      Fijn te horen dat je er blij mee bent, is toch altijd wel een beetje een gok om op basis van een wishlist en een beetje lezen op een blog een cadeautje samen te stellen. Maar vond het wel heel fijn om te doen!

Geef een reactie

