Dressember

Ik weet niet meer precies hoe en wanneer, maar ooit belande ik op de Shoeperwoman en The Fashion Police blogs van Amber McNaught (op twitter gekend als @foreveramber) en meteen was ik verkocht.

Dankzij haar ontdekte ik gisteren de Dressember uitdaging, waarbij het de bedoeling is om tijdens de hele maand december enkel jurkjes te dragen. Er zijn geen echte regels, de bedoeling is om creatief om te springen met je kleerkast en natuurlijk ook om er plezier aan te beleven. En aangezien jurkjes nu eenmaal mijn favoriete kledingstukken zijn, heb ik dan ook meteen besloten om mee te doen.
Om mezelf te motiveren het niet halverwege op te geven, ben ik van plan hier wekelijks een overzichtje te posten van welke jurkjes en combinaties ik die week droeg.

Huisgenoot is in elk geval content dat ik aan de uitdaging meedoe, zo moet hij niet (bijna) elke ochtend over de vraag “broek, rok of kleedje” beslissen, het (mee)beslissen over de kleuren valt jammer genoeg niet weg.

2 thoughts on “Dressember

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Lucie Neyt and zomermaantje, zomermaantje. zomermaantje said: doet mee aan #dressember http://wp.me/pt0p3-aL (blog) […]

  2. […] 2010 deed ik voor de eerste keer mee met Dressember en ook dit jaar doe ik weer mee. Het moeilijkste is niet het dragen van de jurkjes en het inplannen […]

Geef een reactie

