I ♥ Kopenhagen

Bijna 2 maand geleden gingen Huisgenoot en ik een weekendje naar Kopenhagen en die stad heeft zo’n indruk op me gemaakt dat ik het er tot op de dag van vandaag moeilijk mee heb om er een stukje over te schrijven.

Van de moment dat ik toekwam voelde het aan als thuiskomen en bij de gedachte dat ik 2 dagen later terug naar huis zou moeten, pinkte ik toch wel een traantje weg. En als je me had laten doen, vertrok ik de dag na thuiskomst opnieuw, liefst van al definitief. En tot op dit moment is dat gevoel nog niet verdwenen.
Nooit ga ik nog lachen met mensen die verkondigen verliefd te zijn geworden op een stad… ik weet nu ook hoe dat voelt.

Ons eigenlijke bezoek was wat aan de korte kant, maar we hebben er wel met volle teugen van genoten. In mijn geval zelfs zo geconcentreerd dat ik amper foto’s getrokken heb. (En ooit komt daar nog wel een verslagje van)

En om het weekend helemaal als emokip af te sluiten heb tegen alle verwachtingen in een superlieve vriendin eindelijk voor de eerste keer in het echt kunnen ontmoeten. Jammer genoeg niet langer dan een kwartiertje toen zij kenissen afhaalde op de luchthaven en wij daar toekwamen voor onze incheck.

Ondertussen is al beslist dat Huisgenoot en ik Denemarken (en dus ook Kopenhagen) volgend jaar iets uitgebreider gaan ontdekken en verder zijn er ook al plannen in de maak voor een girlsweekend ergens begin volgend jaar.

3 thoughts on “I ♥ Kopenhagen

  1. Karel zegt:

    Kopenhagen is echt de max! Mooie stad. Ben er zelf ook niet meer dan twee dagen geweest, maar is zeer de moeite waard.

  2. Caroline aka moetie zegt:

    ik zelf ben verliefd geworden op NY,en nee ik lach ook niet met mensen die dit zeggen of schrijven.
    En ik zou ook direkt terug vertrekken naar de big apple,daar ook 3 vrienden eindelijk ontmoet en dit was zalig en superleuk.

  3. ktrn zegt:

    Ik wordt al verliefd bij Kopenhagen op het net, laat staan dat ik er heen ga..🙂

Geef een reactie

