Samen tandenpoetsen

Ik mag nog eens van testje doen en deze keer doet ook Huisgenoot mee.
Dankzij buzzer mogen we de Philips Flexcare+ elektrische tandenborstel testen.
Zaterdag 16/10 werden een volledige set met lader en reisetui geleverd voor mij en nog 3 extra handsets voor mijn medetesters. Omwille van de drukke agenda zijn we de handsets maar in de loop van vorige week beginnen opladen en vorige zaterdag was het tijd voor onze eerste test.
Voor Huisgenoot was het zijn eerste kennismaking met elektrisch poetsen, en dus besloot ik hem tijdens zijn eerste poetsbeurt gade te slaan.

Die werd vooraf gegaan door de melding dat hij blij was dat hij eerst het instructieboekje gelezen had zodat hij wist dat hij de tandenborstel pas mocht aanzetten eens hij hem in de mond genomen had, wat mij voor mij eigenlijk niet meer dan logisch was. Daarna hoorde ik vooral veel poetsgeluiden en af en toe wat gegiechel, omdat hij het trillen van de tandenborstel niet gewoon was en dat hem enorm kriebelde. Volgens het instructieboekje zou je daar na een paar dagen aan wennen en dat heeft hij me intussen ook bevestigd.
Na het poetsen liet hij een enthousiast “Oh man, dat is echt een verschil” horen toen hij met zijn tong over zijn tanden ging en daarbij het beloofde gladde resultaat voelde.

En dat de Flexcare+ bij hem echt goeie punten gescoord heeft, blijkt uit het feit dat hij eigenlijk wel overtuigd begint te geraken om er definitief naar over te schakelen.

Vermits ikzelf al langer elektrisch poets, al was dit wel mijn eerste kennismaking met een sonische tandenborstel, wil ik nog even langer testen voordat ik mijn bevindingen neerschrijf, want ik wil de Flexcare graag grondig vergelijken met mijn trouwe Oral B Professional Care

One thought on “Samen tandenpoetsen

  1. […] geleden begonnen Huisgenoot en ik de Philips Flexcare+ te testen. Wat Huisgenoot ervan vond kon je hier al lezen en nu is het dus mijn […]

Geef een reactie

