Als het goed is…

mag dat gezegd worden.

En ik moet zeggen dat ik supercontent ben die ik vrijdag bij de Peugeot garage kreeg.
Rond een uur of 2 ben ik daar zonder afspraak binnengevallen met mijn defecte wagen.
Ze wilden hem gerust nakijken, maar konden niet garanderen dat ze me voor maandagochtend iets konden laten weten. Voor mij op zich geen probleem aangezien ik tot morgen thuis ben.

Amper 2 uur later kreeg ik al een telefoontje, mijn auto was al gemaakt.
Het bleek uiteindelijk maar om iets kleins te gaan, de brandstoffilter die overvol zat en vervangen werd, maar ze hebben toch maar de moeite genomen om dat vrijdag zelf nog even te bekijken.

Daarnaast vervingen ze een lampje, waarvan ik door het hele gedoe met het in panne vallen, vergeten was te melden dat het stuk was.

Geef een reactie

