Natura Verde: de testresultaten

Gisteren was het exact twee weken geleden dat ik mijn pakketje Natura Verde afhaalde op de post. Ondertussen heb ik de tijd gehad om alle producten minstens 1 keer te testen, dus hoog tijd om de resultaten eens op een rijtje te zetten

Ajax allesreiniger

– alles is netjes proper, zonder strepen
– in tegenstelling tot de meeste producten met citroengeur prikt dit product niet in ogen en neus, maar ruikt echt naar citroen. Duidelijk bewijs dat van het gebruik van essentiële oliën voor de parfumering
– na het poetsen waren mijn handen niet helemaal uitgedroogd waarmee ze meteen hun stelling dat ze de gevoelige huid respecteren waarmaken

Soupline wasverzachter

– werd voorlopig enkel nog maar getest op t-shirts van Huisgenoot aangezien ik moet niezen van lavendel
– na het wassen waren de t-shirts, die bij het drogen op de wasdraad al eens stug durven zijn, heel zacht en volgens Huisgenoot aangenaam om te dragen
– de geur na het wassen is subtiel. Een zeer grote plus, want ik hou niet zo van de overheersende chemische geur van meer traditionele wasverzachters en opnieuw bewijs dat de parfumering met essentiële oliën gebeurt

Palmolive afwasmiddel

– de mandarijn geeft een lekker zacht-frisse geur, de gember een verrassende toets
– ontvet goed en is zacht voor de handen
– Huisgenoot, de gebruikelijke afwasser van dienst, moet hem nog wel eens aan een test onderwerpen.

Algemene conclusie: zeer tevreden over de werking van de producten en de beloften die ze waar maken.
Ik gebruik de producten met plezier en de kans is zeer reëel dat ik ze opnieuw in huis haal van zodra ze op zijn.

Het enige product dat ik nog niet getest heb, omdat het enkel in Nederland in het testpakket zat, is de Ajax glasspray. Maar zodra de huidige spray op is, ben ik wel van plan 1 van de bons te gebruiken om hem aan te kopen en te testen.

Geef een reactie

