Zomermaan wordt oud

Conversatie op zaterdagavond

Huisgenoot: Als we A. mogen geloven, kennen we de nieuwe vriendin van S.
Zomermaan: Oh ja?
Huisgenoot: Ja, I. is de dochter van M.
Zomermaan: Dat kan niet, die is nog maar … (stilte terwijl ik bereken hoe lang geleden het is dat ik de laatste keer op haar paste en hoe oud ze dus nu moet zijn)
Huisgenoot: Net 18!

Toen voelde ik me dus plots even heeel oud. En deed het toch ook een beetje raar dat ze nu samen is met iemand die even oud is als ik. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik zou samengeraken met iemand van een gelijkaardige leeftijd, maar misschien is dat omdat ik geen man ben😉

Een bezoekje aan het alwetende facebook bevestigde ons trouwens dat ze inderdaad de dochter van M. en het meisje waar ik, in mijn ogen dan toch, niet zo lang geleden nog op gepast heb, is.

2 thoughts on “Zomermaan wordt oud

  1. Gudrun zegt:

    Ik had net hetzelfde gevoel! A. vertelde het me ook, de andere A bevestigde, en ik lag in een deuk!

Geef een reactie

