Testing 1-2-3

Vandaag een pakje gaan ophalen bij de post en blijkt dat ik uitgekozen ben door Insiders om de nieuwe Nature Verde lijn van Colgate/Palmolive te testen.
Huisgenoot zal alvast blij zijn dat ik de afwas een tijdje van hem zoal overnemen zodat ik een mening kan vormen, hoewel ik van hem als echte expert toch ook wel commentaar verwacht😉

De doos bevat: een campagnegids, een bus Ajax- alle oppervlakken Siciliaanse citroen, een bus Palmolive afwasmiddel Clementine-Gember en een fles Soupline wasverzachter Lavendel en Groene Thee, een heleboel staaltjes van de allesreiniger en de wasverzachter (met kortingsbon) om uit te delen zodat ook anderen kunnen kennismaken met deze nieuwe producten en marktonderzoeksblaadjes zodat achteraf feedback geven vlotter gaat.

Eerste indrukken over de producten: alles ruikt ontzettend fris en lekker.

Eerste indrukken over het systeem: mooi pakket aan producten om zelf te testen en staaltjes om uit te testen. Uitgebreide campagnegids met daarin alle nodige informatie. Enige minpunt is dat de gids niet overeenkomt met wat in mijn pakket zit (ik vermoed dat ik een campagnegids ontving voor de NL tegenhanger van de campagne) en ik dus wat extra tips over de wasverzachter mis, maar dat wordt dan weer goedgemaakt door de extra campagne-info die je op de site kan vinden.

Ik ben er helemaal klaar voor!!

2 thoughts on “Testing 1-2-3

  1. Karel zegt:

    Aangezien mijn vriendin het tegenwoordig zo druk heeft, met een voltijdse baan en een bijberoep, doe ik tegenwoordig ook het merendeel van het huishouden. Heb me via diezelfde Insiders ook zo’n pakketje aangevraagd.

    Afgelopen woensdag kwam het toe. De Ajax en Palmolive zijn al in gebruik genomen en ik vind de kwaliteit best wel goed. De wasverzachter zal ik wellicht pas vanavond voor het eerst gebruiken.

  2. zomermaantje zegt:

    Bij zullen ze waarschijnlijk allemaal pas dit weekend in actie treden, wegens nogal druk.
    In elk geval fijn te horen dat jij content bent van de kwaliteit.

Geef een reactie

