Lettertjes

Ik hou van lezen. Ik doe niets liever dan lettertjes verslinden, het liefst die uit grote dikke boeken.
Het genre maakt me minder uit, bij mij passeert zowat alles wel eens de revue.

Maar soms, als ik weer eens een hele boekenreeks in 1 trek door uitgelezen heb, dan kan ik er wel eens van genieten om de boeken links te leggen en enkel nog naar lettertjes te luisteren.
Favoriete luisterlectuur zijn zowat alle audioboeken van Neil Gaiman. De man is niet alleen een voortreffelijk auteur, maar leest ook met veel passie voor en heeft een prachtige zachte stem die me rustig maakt.
Een andere favoriet is de cd “From Shakespear with love”, een verzameling Shakespear sonetten voorgedragen door bekende Britten. Vooral bij de sonetten voorgelezen door ex-Doctor (Who) David Tennant kunnen me, dankzij zijn mooie stem met zachtjes lispelend schots accent, doen wegsmelten.

One thought on “Lettertjes

  1. […] vele acteurs is die op het CBeebies kanaal van BBC verhaaltjes voor het slapengaan heeft verteld. Eerder gaf ik al toe dat de door Tennant voorgelezen sonnetten op “From Shakespear with love” […]

Geef een reactie

