Uitstapjes

2010 is blijkbaar het jaar van de internationale uitstapjes:

– eind februari zat ik een weekje in Florida om Disney World te bewonderen
– vorige week gingen we shoppen in Breda
– in augustus staan er 3 daagjes Disneyland Parijs op het programma
– sinds vorig jaar september staat al vast dat mijn nicht en ik onze verjaardagen in Madrid gaan vieren. En begin dit jaar besliste mijn zusje dat ze dan ook mee zal gaan.
– en sinds vanmorgen staat er totaal onverwacht een weekendje Kopenhagen ingepland voor september

Ik ben helemaal klaar voor en kijk er al heel erg naar uit.

Geef een reactie

