Platte schoenen

Ik hou niet van platte schoenen: een hakje is veel eleganter, ik ben zo al klein genoeg en als ik op platte schoenen naast mijn Huisgenoot (van net geen 2 meter) sta, voel ik me echt mini.
Als ik kon kiezen, zouden platte schoenen uit mijn kast verbannen worden.
Helaas denkt mijn linkervoet daar anders over, met als gevolg dat ik in de zomer van zodra de temperatuur de 25° overstijgt noodgedwongen platte schoenen moet dragen.
En aangezien daar de eerste tijd nog geen verbetering in zal komen, heb ik me aan het begin van de solden maar even laten gaan en meteen 3 paar nieuwe schoenen gekocht.

(en ja, het linkse en het rechtse paar zijn hetzelfde model, maar wel een andere kleur (donderblauw en zwart) hoewel dat op de foto niet zo duidelijk is)

Geef een reactie

