Kliederbewijs

Een tijdje terug liet ik hier weten dat ik aan het schilderen van miniatuurtjes geslagen was en dat ik ooit wel eens het bewijs zou posten.

Aangezien mijn dolenthousiaste Huisgenoot die bewijzen al in het lang en breed met de rest van de wereld gedeeld heeft, doe ik het dan ook maar, ook al is het figuurtje in kwestie nog lang niet af.

Voor een eerste poging denk ik dat ze nog niet al te slecht zijn, maar of ze nu echt zo goed zijn als Huisgenoot me wil doen geloven, daar heb ik zo nog een beetje mijn twijfels over. Eerst eens zien wat het eindresultaat geeft.

Geef een reactie

