Uitgesapt

Zaterdag was het mijn laatste dag sapjes en vandaag is het alweer de laatste dag van de zuiveringskuur, vanaf morgen doe ik dus weer “gewoon”.

Zoals elke keer heb ik weer met sapjes geëxperimenteerd en ik kan weer 2 sapjes toevoegen aan de lijst van aanraders:
– wortel-komkommer-tomaat (de smaak van wortel vind ik te weeïg, komkommer is te bitter en samen gecombineerd vond ik ze ook maar niets, maar de tomaat maakt alles goed)
– radijs-tomaat (waarbij de pittige radijs het nogal flauwe zeflgemaakte tomatensap wat pep geeft).

Verder heb ik vastgesteld dat ik, van zodra ik gisteren terug begon te knabbelen, plots zin kreeg ik vanalles en nog wat (waarvan ik tot nader order nog moet afblijven), terwijl ik daar tijdens mijn gesap geen enkel probleem mee had. Enige keer dat ik het even heel moeilijk had, was toen ik de keuken binnenkwam en daar Huisgenoot met een grote lepel choco aantrof.
Ik ben dan ook vastbesloten om morgen als ontbijt een grote lepel choco te eten ;0p

One thought on “Uitgesapt

  1. Schaap zegt:

    Proficiat! Je hebt dat weer goed gedaan! Kan deugd doen he, vooral achteraf🙂

Geef een reactie

