Zomermaan geeft om haar

Zo’n 2 keer per jaar ruil ik mijn spingerige krullen in voor een stijl kapsel en dat zal ook morgen zo gebeuren.

De 30ste editie van BBGD staat namelijk in het kader van de ‘Geef Om Haar’ actie van Pantène.
Pantène wil met deze actie in samenwerking met Stiching tegen Kanker zoveel mogelijk vrouwen aanzetten om hun haar goed te verzorgen, te laten groeien en daarna af te knippen en weg te schenken. Op die manier kunnen vrouwen die getroffen worden door kanker geholpen worden.

En hoewel mijn haar dan wel lang genoeg is om te doneren, je staart moet minstens 20 cm lang zijn, ga ik toch voor de optie om het te laten wassen/knippen/brushen aan de democratische prijs van €25, vermits een kort kapsel met mijn ongelijk krullende springhaar nu eenmaal geen optie is.
De opbrengst van die was en knipbeurt gaat immers ook integraal naar het Geef om Haar-fonds.

Wil je ook deelnemen aan deze actie? Neem dan snel een kijkje op de Geef om haar site, tussen maart en eind juni stellen 15 kapperszaken namelijk hun zaak gedurende één avond open ten voordele van het ‘Geef om Haar-fonds’. Vergezeld van een hapje en een drankje krijg je de mogelijkheid om je lange haar gratis te laten knippen.
Daarnaast kan je er ook een handleiding vinden voor als je je haar zelf wil afknippen en een gratis enveloppe bestellen om het haar in op te sturen.

3 thoughts on “Zomermaan geeft om haar

  1. Schaap zegt:

    Ik zie je morgen! Bij mij mag de volle 20 cm eraf. Ben wel toe aan iets nieuws. Dat kan er nog maar bij😉

  2. Kim zegt:

    Hmmm, ik denk dat mijn haar daar een beetje té kort voor is.😉

    Groetjes
    Kim

Geef een reactie

