Bzzzzzz

Vandaag zat er een Buzzkit “Maggi Mals & Sappig” in de brievenbus.
Maggi Mals & Sappig is een nieuwe bereidingswijze voor kip in de oven in 3 smaken (provencaal, paprika en look). Het combineert het gezonde van stomen en het smaakvolle van braden. En dat in een speciale braadzak met kruiden.
De eerstkomende tijd ga ik niet alleen ontdekken hoe makkelijk en lekker dit nu precies is (samen met wie er op bezoek komt), maar ook mijn ervaringen daaromtrent wereldkundig maken.

Alles wat ik daarbij nodig zou kunnen hebben, krijg ik van Buzzer aangeboden. Een online briefing met een handige rapporterings tool, een Buzzkit met daarin: van elk van de 3 smaken 5 zakjes, kippekeuringsboekjes en -kaartjes (waaraan ook nog een bon van 50 cent korting hangt) om op ludieke wijze de klaargemaakte kip te beoordelen en een stel zelf te vouwen kartonnen doosjes, zodat ik mini buzz kits kan maken om anderen te laten meeproeven en ontdekken.

En naast dit alles zijn er nog toffe prijzen te winnen op www.kipkeuring.be als je daar de resultaten van je kipkeuring invult.

Het is dat ik voor het ogenblik geen kip in huis heb, anders zou ik het meteen al eens proberen.

5 thoughts on “Bzzzzzz

  1. Lieve zegt:

    Ik denk dat het hier ook daarover gaat😉
    http://www.evelienkooktlekker.be/
    Blijkbaar valt het best mee.

  2. zomermaantje zegt:

    Ben even kijkje gaan nemen en gaat inderdaad om hetzelfde.
    De commentaar daar ziet er in elk geval veelbelovend uit😉

  3. waxje zegt:

    De kip is erg lekker in deze braadzak. Heb er ook een blogpost aan gewijd: http://buzzer.demoerassen.be/?p=358

  4. Diane zegt:

    De kip was lekker en sappig !!!! Vanaf nu maken we de kip steeds klaar met maggi en het is nog gemakkelijk ook. Gewoon in de oven zonder erbij te moeten blijven staan.

Geef een reactie

