Aangebrande Zomermaan

Gisteren tot de vaststelling gekomen dat het niet zo’n strak plan is om het kookvuur af te kuisen terwijl 1 van de gasbekken nog heet is omdat je juist lekkere slasoep gemaakt hebt.

Het resultaat is namelijk dat ik erin slaagde de binnenkant van mijn pols te verbranden en dat nadat ik eerder op de avond ook al warme soepspetters in mijn oog kreeg toen ik de hete soep mixte. Misschien moet ik dat laatste in de toekomst maar doen met een veiligheidsbril op mijn neus.

Geef een reactie

