The Guild

Dankzij het supercatchy nummer ‘Date my avatar’ werd The Guild vorig jaar in mijn leven geïntroduceerd en zoals hier ook al gemeld, was ik meteen fan van deze online sitcom over het leven van een groep online gamers.
En ik ben duidelijk niet de enige want ze hebben de voorbije twee jaar verschillende awards gewonnen waaronder the SXSW, YouTube and Yahoo Web Series Awards in 2008 en 3 Streamy Awards in 2009: Best Comedy Web Series , Best Ensemble, en Best Actress voor Felicia Day, die trouwens ook de serie geschreven heeft.

Daar waar ik vorig jaar nog uitkeek naar de lancering van seizoen 3 (dat extra leuk is dankzij Wil Wheaton in kilt), is het nu wachten op seizoen 4 dat deze zomer gelanceerd wordt en op de tweede comic die deze week aan de andere kant van de oceaan uitkomt.

En naast het maken van een toffe serie, hebben ze ook nog de tijd gevonden om een uitgebreide aprilgrap op poten te zetten. En ik ben er niet alleen tot mijn grote frustratie met beide voeten ingelopen, ik ben eigenlijk best wel teleurgesteld dat er helemaal geen Lil’ Guildies komen.
Dus geniet ik ondertussen nog maar even van hun al even catchy valse begingeneriekje.

One thought on “The Guild

  1. […] hou van superhelden, webcomics en graphic novels, graphic tees, webseries, ik LARP, doe rollenspelen (met de bijhorende collectie meerzijdige dobbelstenen) en cosplay en ik […]

Geef een reactie

