Twunch

Gisterenavond twunch in Patrick Foleys’.
Aangezien ik daar supergraag ga eten kon ik die niet missen en ik heb er geen moment spijt van gehad.

Er werd ontzettend veel gelachen en over de meest uiteenlopende dingen gesproken, maar als ik in een paar kenwoorden moet samenvatten wat me het meest is bijgebleven zijn dat toch de volgende:

de shopping
Tribbles, Wookies en Ewoks
– Prrrr
– de a-toets
– android-indocrinatie
– en lijken van het dak smijten in spelletjes

En in het naar huis gaan zat ik met dit vrolijke deuntje in mijn hoofd:

Geef een reactie

