Ongezouten Zomermaan

Vorige week tot de ontdekking gekomen dat ik op bijna 11 jaar tijd slechts een half pak zout verbruikt heb (het pak zout dat ik meekreeg van mijn mama toen ik het huis uit trok). Ik kook namelijk zoutloos en op die paar keer dat ik zelf pizzadeeg gemaakt heb na, is dat zout enkel gebruikt om bloemkool en broccoli mee te spoelen.
En daarmee heb ik blijkbaar 1 van mijn collegaatjes geshockeerd. Blijkbaar was het voor haar erg moeilijk te bevatten dat je eten niet per definitie flauw is omdat je geen zout gebruikt.

En dat mijn eten alles behalve flauw is, zal Huisgenoot (en zowat iedereen anders die al eens bij ons kwam eten) vast wel volmondig bevestigen.

Geef een reactie

