Sneeuwpret

Naar aanleiding van de aangekondigde sneeuw vertrok ik vanmorgen op het niet vrijdag of woensdag uur naar het werk ipv  20 min tot een half uur later zoals gebruikelijk is op woensdag.

Jammer genoeg bleek dat niet voldoende te zijn om ervoor te zorgen dat ik tijdig op het werk kwam:

– het eerste stukje weg, van ons huis tot aan de snelweg, legde ik af in iets meer dan een uur. Normaal gezien doe ik maximum een kwartiertje op dit stukje
– tussen Wetteren en Aalst reed het vrij vlot en kon ik zelfs snelheden van 70km per uur halen, dus ik kreeg er terug een beetje moed in
– en toen stond het, natuurlijk vlak na de afrit van Aalst, weer vrolijk stil en iets meer dan een uur later reed ik in Affligem weer af, nadat ik van mijn chef de opdracht gekregen had terug te keren naar huis

Aangezien ik tegen dan natuurlijk nodig een sanitaire stop moest inlassen, ben ik maar doorgereden naar een vriendin die vlak bij de afrit van Affligem woont, waar ik niet alleen van het toilet gebruik mocht maken, maar ook getrakteerd werd op een kopje thee, een leuke babbel en nog even mocht knuffelen met haar schattige dochtertje dat ondertussen bijna 3 maanden oud is.

Geef een reactie

