BBGD#21 the Fashion edition

Toen ik me vorige week inschreef voor nummertje 21 van de Brussels Girl Geek Dinners vond ik al dat de naam Anne-Sophie smartshopping me bekend in de oren klonk.
Na een kijkje op hun website wist ik meteen weer waarom: na een enthousiast verslag van een collega en vriendin van wie de getuige en de moeder daar hun outfit voor de trouw gevonden hadden, zou ik daar een kijkje gaan nemen voor een trouw waarbij ik in de suite zou lopen. Uiteindelijk is dat er nooit van gekomen aangezien de trouwplannen afgelast werden.

Ik kijk er dan ook erg naar uit om er straks alsnog een kijkje te kunnen nemen. Te meer nog omdat ik, na de uitleg over het concept smartshopping, ook nog een hairstyle workshop (vast een goed idee met mijn wilde haardos) ga volgen. En dan spreken we nog niet over de goodie bag, want die ziet er toch ook al veelbelovend uit.

En om geen al te mal figuur te slaan, ben ik onder de middagpauze nog snel een nieuw paar nylons gaan kopen. Want zeg nu zelf, je kan toch niet opdagen met een reuze ladder in je nylons als je gaat naar een evenement met “The Fashion Edition” in de titel

Geef een reactie

