Not an addict

Er zijn 3 dingen waarvoor ik een zwak heb als het op kopen aankomt:

– mooie schoenen en dan vooral zomerschoenen en sandalen.
En hoewel Huisgenoot vast het tegenovergestelde zal beweren, vind ik dat ik daarin toch vrij redelijk blijf. In tegenstelling tot een Vuurtorentje bij ons in de kenissenkring heb ik nog niet meer dan 108 paar en bovendien, doe ik heel regelmatig ook schoenen weg. Op dit eigenste moment staat er een zak met toch wel 6 paar schoenen in de berging te wachten tot Brantano nog eens een inruilactie doet.

– leuke zomerjurkjes. Want er is toch niets zo gemakkelijk als ’s morgens opstaan, een jurkje aantrekken en meteen gekleed zijn. Het spaart me ’s morgen een aantal kostbare minuten die ik langer kan soezen en het bespaart me op jaarbasis enkele uren van voor de kast staan twijfelen wat ik nu vandaag weer eens zal aantrekken. Om de ene of de andere reden is het vinden van leuke winterjurkjes moeilijker en eens de herfst goed en wel is ingezet zal je me dan ook eerder met een broek of rokje zien verschijnen.

– thee, in alle soorten, maten, gewichten. Zwart, wit, groen, met fruitaroma, gerookt, in zakjes of los. Zolang het geen pickwick of Rooibos is, ben ik heel makkelijk te verleiden. Deze middag nog door een doosje Sencha Ariake in katoenen zakjes en op dit eigenste moment ben ik met volle teugen van de eerste tas aan het genieten

4 thoughts on “Not an addict

  1. Gudrun zegt:

    Laat ik nu juist gek zijn op Rooibos…

  2. Kim zegt:

    van schoenen heb ik geen last. gezien mijn lastige voeten, koop ik alleen schoenen waar ik heel gemakkelijk in ben en draag ik die meestal tot ze versleten zijn, dus zoveel paar staat er bij mij thuis niet. Drie paar, en de rest zou om weg te doen zijn, dus als je nog schoenen wil voor een inruilactie…

    zomerkleedjes. hmmmm, ik denk dat er geen enkel kleedje in mijn kast hangt, enkel een paar rokken en dat is alles. ik was vorige zomer wel op zoek naar een zomerkleedje dat ik wou aandoen op de trouw van mijn kozijn, maar ik vond mijn goesting niet, dus werd het een rok met topje.

    ik drink ook graag thee, maar ben daar wel moeilijker in. ik lust geen groene thee, of kruiden thee. Voor fruit thee hangt het er erg van af. Ik drink dus voornamelijk zwarte thee. rooibos thee heb ik al een paar keer gedronken en vind ik best lekker, maar niet meer dan één tas.

  3. annliesbet zegt:

    mag ik gewoon copy/paste doen en hetzelfde in mijn blog plaatsen😉 behalve de thee dan, dat zegt me niks.
    Prachtige katten trouwens

Geef een reactie

