Een stel uit de duizend

Collega’s zoals de mijne daar kunnen veel mensen enkel maar van dromen, als je het mij vraagt.

Ondanks mijn dagje vrijaf trok ik vandaag onder de middagpauze toch naar het werk. Omdat het al zo lang geleden was, omdat er 1 collegaatje net terug is van bevallingsverlof en een ander binnen 3 weken vertrekt, gingen we nog eens met zijn allen een hapje eten en dat wilde ik natuurlijk niet missen.

Toen ik op kantoor toekwam bleek er een pakje voor mij klaar te liggen aan de receptie, een doos met een afleverbon die er toch wel een beetje bizar uitzag. Ik probeerde uit te vissen waar dat pakje vandaan kon komen, maar de receptioniste drong er nogal op aan dat ik snel tekende en weg was met die doos, want ze stond in haar weg.
In de rapte had ik toch nog net iets kunnen lezen: cadeau d’anniversaire en curieuze neuze. Wat het geheel natuurlijk enkel maar verdachter maakte

Aangekomen op onze dienst vroeg iedereen meteen wat er in die doos zat en of ik nu plots ook wol liet toekomen op kantoor of misschien een geheime minaar had… toen wist ik het wel zeker, mijn collegaatjes zaten er voor iets tussen.
Nadat ik eindelijk de doos open gekregen had, met het nodige gevloek en de hulp van een schaar want ze was dichtgekleefd om nooit meer open te doen, bleken er naast een heleboel isimochips ook 2 cadeautjes in te zitten.
In het ene een heel mooi paars gebreid topje (dat een collegaatje voor me ging breien deze zomer, maar dat door omstandigheden maar niet af geraakte) in het andere 2 paarse armbandjes (1 met elastiek en gouden en paarse kraaltjes, ander met paarse lovertjes en paarse en blauwe steentjes), waarvan je er eentje in de zomer ook als enkelbandje kan aandoen, en een stel oorbelletjes met een lila pareltje.
Bij dat alles hoorde ook nog een mooi geel kaartje met de namen en verjaardagswensen van de collegaatjes

Ik kan alleen maar concluderen dat mijn collegaatjes mij goed kennen en dat ik echt wel met mijn gat in de boter gevallen ben!!

Bij het verlaten van het kantoor heb ik van de receptioniste trouwens ook nog de leverbon (compleet met firma stempel en al, ze doen hun werk goed, hihi) meegekregen als aandenken en die staat ook echt vol met leuke verwijzigingen naar mijn verjaardag.

Geef een reactie

