Zomermaan @ the BGGD movies (in 10 korte puntjes)

1. woensdag 07/10 was een dag van nieuwe ervaringen: mijn eerste BBGD en meteen ook mijn eerste Ladies @ the movies

2. het eerste is zeker nog voor ervaring vatbaar, over het tweede ben ik nog niet helemaal zeker. Ik vond de hoeveelheid taterende vrouwen nogal overweldigend

3. door de regen met een beetje vertraging toegekomen, maar toch nog ruim op tijd om van een hapje en een paar broodjes in ons eigen VIP hoekje

4. blijkbaar maakte de afbakening van ons privé hoekje op een aantal van de andere ladies totaal geen indruk, de boze blikken van mezelf en enkele andere champetterende girl geeks gelukkig wel

5. naast een afgebakend privé hoekje voor de film, kregen we ook een mooie grote zak vol goodies (met oa lipton thee, fitness muesli, een handtas haakje, een flesje nagellak …) en een afgebakende zone in de filmzaal

6. er ontstond trouwens bijna onmiddellijk een zwarte markt voor die nagellak

7. voor de film nog even snel een tombola waarbij 1 van de girl geeks, dankzij alert stoelenwippen, aan de haal ging met het nieuwste geurtje van Hugo Boss

8. en dan was het eindelijk tijd voor de film waarbij ik toch met gemengde gevoelens zit: hij neigt naar mijn gevoel meer naar de serie dan naar de originele film, met mooie zang- en dansprestaties en prachtige choreografiën, alleen jammer dat ze het verhaal zo’n beetje vergeten zijn. Bovendien loopt het verhaal over vier schooljaren en het tijdsgevoel daarvan miste ik compleet. De tieners in kwestie veranderen zo minimaal (zowel maturiteit, uiterlijk als karakter) dat het meer lijkt alsof je ze 1 schooljaar of zelfs maar enkele maanden van een schooljaar volgt

9. op terugweg controle vlak voor de oprit van Wemmel, compleet met vlammende salami’s. Een begrip dat blijkbaar onbekend was bij 1 van de carpool-genootjes

10. kort samengevat: een hele fijne avond met, zoals het een zomermaan betaamt, veel gegiechel. Merci Clo!!

One thought on “Zomermaan @ the BGGD movies (in 10 korte puntjes)

  1. […] bleek uiteindelijk enkel de handtashanger, die ik ooit op het BGGD @ the movies event kreeg (en eigenlijk nooit gebruik) te zijn. Hoewel ik meteen ook mijn kaarthouders ook uitgemest […]

Geef een reactie

