Wie zoekt die vindt

Maar bij een aantal van de zoekopdrachten waarmee men hier aanbelandt, stel ik me toch serieus vragen:

-bolero borsten: iemand op zoek naar een filmpje van een stel borsten die op de muziek van de bolero van Ravel heen en weer wiegen?
– mijn borsten uit de peignoir hingen: iemand klungelig die hoopte een verwante ziel met een borstenblooper-verhaal te vinden?
– wat doet een gothic? Had zich misschien beter afgevraagd: wat is een gothic?
– 1 schoen afgebleekt door zon: ik kan begrijpen dat je naar “tante kaat” hulp zoekt wanneer 1 schoen bleker is dan de andere, maar zou je die niet evengoed vinden als je op “afgebleekte schoen” zoekt?
– lavabo emmer: iemand op zoek naar wat nu het beste alternatief is wanneer hij/zij zich ’s nachts ziek voelt en niet meer tot aan het toilet gespurt geraakt?
– gothic gaten netkous: nu eindelijk duidelijk is wat een gothic doet, willen ze weten wat een gothic draagt?

Wat ook opvalt is het aantal keren dat men met de combinaties “gekke madammen” en “zotte madammen” bij mij uitkomt… ronduit verdacht😉

Geef een reactie

