Dag van de klant

Aangezien Huisgenoot en ik eerst afgesnauwd werden in de Brantano, hadden we het niet onmiddellijk door, maar gisteren was het dag van de klant.
En als ik het zo hoor van vrienden en kenissen werd de vangst heel erg bepaald door de shoppingregio: zo was regio Antwerpen een dikke teleurstelling, maar deed regio Gent het erg goed. Ook Wetteren en Melle deden het goed, want overal waar ik kwam kreeg ik wel iets:

– ondanks het afsnauwen, toch ook een minischoentrekkertje gekregen (een metalen, geen brol dus) bij Brantano
– bij Promo Fashion een merci chocolaatje
– in de Colruyt mooie grote rode appel
– in de optiek (waar ik mezelf verwende met een degelijke nieuwe zonnebril) een spuitbusje met brillenpoetsmiddel geschikt voor alle glazen

Geef een reactie

