De balans van iets meer dan een week Zomermaans geklungel

– duim verbrand toen ik een stukje broodkorst, duidelijk tegen zijn zin, uit de broodrooster wilde vissen
– zonder het in eerste instantie te merken, in diezelfde duim, een gaatje geprikt tijdens het snijden van fruit voor de fruitsla (jawel, geen half uur nadat ik hem verbrand)
– in Londen voor onze salesman lopen, die van die gelegenheid gebruik maakte om mijn hiel open te trappen, terwijl hij naar de London Eye aan het staren was
– nadat ik net op tijd uit een veel te warme vergaderzaal ontsnapt was en me wat wilde verfrissen zodat ik niet alsnog zou flauwvallen, met mijn voorhoofd tegen de kraan gebotst
– opgestaan met aantal nieuwe blauwe plekken waar ik de origine niet van ken, waarschijnlijk wel weer ergens tegen gebotst of gelopen
– bovenkant van rechterpink verbrand aan de rand van de pan in een poging een gebakken ei om te draaien om er een eïerpannekoek van te maken (wat ik blijkbaar niet eens zo graag lust)
– bovenkant van rechtervoet opengehaald aan de vitrinekast die nog steeds in de gang staat in afwachting dat ze  door de kringloopwinkel wordt opgehaald (iets waarvoor ik trouwens nog steeds moet bellen). Heb er daarnet de plakker afgehaald en ontdekt dat het bovendien ook nog gemeen blauw ziet
– hoofd gestoten tegen een hoedenplankachtig schabbetje dat in de Celtic Towers vlak naast ons tafeltje op mijn hoofdhoogte hing.

Ik ben weer zeer goe bezig!!

One thought on “De balans van iets meer dan een week Zomermaans geklungel

  1. […] ik af en toe verstrooid ben, klungel of rare uitspraken doe, daar liet ik jullie hier, hier en hier al eens van meegenieten. Op zich heb ik daar niet zo’n probleem mee en lach ik dat meestal […]

Geef een reactie

