Geboycotte sorteerwoede

In de garage ligt er al een hele tijd een heleboel rommel die graag naar het recyclagepark gebracht zou worden, maar natuurlijk werden er steeds weer nieuwe uitvluchten gevonden om dat uitstapje uit te stellen.
Maar nu ook de oude dressoir, na de verhuiswoede van vorige week, op een enkel ritje containerpark staat te wachten, is het tijd om er echt werk van te maken.

De bedoeling is om Huisgenoot ervan te overtuigen om dat deze zaterdag in de voormiddag te doen (voordat hij voor 4 dagen uithuizig is om bij vrienden te gaan LAN’en).
Het plan was om vanavond van mijn avond alleen thuis te profiteren om al die rommel in de garage al netjes te sorteren, zodat ik als supergoed argument kon gebruiken dat het alleen nog een kwestie van snel in en weer uitladen zou zijn.

Dat plan is echter vakkundig geboycot door Huisgenoot die zijn motor en de oude dressoir op zo’n manier in de garage geparkeerd heeft dat ik helemaal niet meer bij de te sorteren rommel kan. En mezelf en mijn legendarische handigheid kennende (zelfkennis en het begin van alle wijsheid) waag ik toch liever geen poging om die blokades eigenhandig op te heffen. De lijst met mogelijke breuken, verstuikingen en kneuzingen die ik daarmee kan oplopen lijkt me net iets te oneindigšŸ˜‰

Geef een reactie

