Zomermaan en het jaar van de teen

Toen ik vanmorgen, elders weliswaar, met fierheid wist te melden dat “teen met gat” het goed maakte en het zelfs aankon om in mijn mooie nieuwe roze schoenen gestoken te worden, had ik beter moeten weten.
Zoveel enthousiasme moet toch op de een of andere wijze getemperd worden.

Deze middag, op terugweg van een lunch in de kantine van Brussel X, werd ik dan ook op gepaste wijze gestraft.
De hak van mijn linkerschoen bleef vastzitten in een pekstrook tussen twee betonplaten. Gevolg: ik zette mijn voorwaartse beweging verder, maar mijn schoen en mijn grote teen bleven op dezelfde plaats. Resultaat: naast op het moment zelf wat gevloek, een vuile voet en seconden later ook nog wat kiezeltjes in mijn linkerschoen, zit ik nu met een nog steeds pijnlijke, ietwat blauwig getinte grote teen.
Het dragen van elegante schoentjes zal ik opnieuw voor een paar dagen kunnen vergetenšŸ˜¦

Aangezien dit al het 3de teenincident en de 4de pijnlijke teen is voor dit jaar, ga ik 2009 omdopen tot het jaar van de teen.
Misschien blijven mijn tenen dan vanaf nu gevrijwaard van ongelukken …

One thought on “Zomermaan en het jaar van de teen

  1. […] en het jaar van de teen (bis) In mei hoopte ik nog dat 2009 omdopen tot het jaar van de teen mijn tenen voor de rest van het jaar zou […]

Geef een reactie

