de moderne versie van het trouwfeestgastenboek

Overmorgen trouwt mijn beste vriend met een goeie vriendin en collega van me.
Vorige week, na de tweiclub, realiseerde ik me plots dat er een heleboel twitterende mensen aanwezig zullen zijn en dus bedacht ik me dat het misschien wel leuk zou zijn een speciale trouwfeest twitteraccount aan te maken, om live vanop het trouwfeest een moderne versie van het gastenboek met een heleboel leuke herinneringen aan te leggen.

Ik heb dan ook meteen mijn gekke idee met de aanstaande bruid en bruidegom gedeeld en gevraagd om te checken of er internetverbinding is in de zaal.
Volgens hen was die er niet, maar de bruidegom was meteen erg enthousiast en liet vallen dat er wel voldoende mensen met een smartphone aanwezig zouden zijn. Hijzelf ging in elk geval nog zijn datapack in orde brengen, zodat zijn telefoon kon gebruikt worden om te twitteren.

Daarstraks heb ik nog even gedubbelcheckt met de bruidegom en hij was nog steeds even enthousiast, dus ik heb een twitter account aangemaakt en de gegevens naar hem en 1 van de andere aanwezigen met een smart phone doorgestuurd.

En nu is het dus afwachten of deze moderne versie van het trouwfeestgastenboek een beetje aanslaat, een succes wordt en voor leuke herinneringen zorgt

Geef een reactie

