Opgepast voor de hond … euh Maan

Ik lijk vandaag wel de kruising tussen een zemelappige ijsbeer en een bijtgrage hond en ik krijg het er zelf van op mijn heupen!!

Ik ben kregelig en ongeduldig, ik kan stilzitten noch me concentreren, elke opmerking lijkt wel een goed excuus om te grommen of in neuzen te happen en ik weet verdorie niet waarom (en neen, het is géén PMS). En ik kan u verzekeren, dat helpt niet ter verbetering van dat rothumeur!

Volgens vergeetkop lijk ik wel op een verslaafde die aan het detoxen is (hij als hij na de winter minder warme choco drinkt, zijn ex-collega als hij een poging deed om te stoppen met roken).
Moet ik er u nog bij vertellen dat diezelfde vergeetkop op dit eigenste moment voor de spiegel staat om te checken hoe zwaar de schade aan zijn neus is, na het maken van die opmerking.

Iedereen is bij deze dus gewaarschuwd, blijf uit de buurt als ge enigzins aan uw reukorgaan gehecht zijt!! 😡
En neen, zelfs me paaien met snoepjes en chocolade heeft op dit moment geen effect, ge wilt dus echt ni weten hoe erg het is!!

Geef een reactie

