Virtueel ziekenbezoekje

Een vriendin van me zit momenteel thuis nadat ze aan haar voet geopereerd werd.
Voor de operatie liet ze me al weten dat ik steeds mocht binnenwippen voor een babbel of een avond spelletjes spelen, zodat ze af en toe toch wat gezelschap zou hebben.

Met de klierkoorts is op bezoek gaan niet zo evident, dus heb ik haar daarnet gebeld voor een virtueel ziekenbezoekje.
We hebben uiteindelijk meer dan een uur aan de lijn gehangen, allebei rustend vanuit onze luie zetel, en naar goede gewoonte over de meest uiteenlopende zaken gepraat. Best gezellig, maar toch ook wel een beetje vermoeiend.

Hoog tijd voor mij om dus nog een dutje te gaan doen!!

Geef een reactie

